با بهترین هتل های کیش آشنا شوید
نوشته شده توسط : پناهی نیا

با بهترین هتل های کیش آشنا شوید

جزیره کیش مقصد محبوب و پرطرفدار گردشگران داخلی و خارجی است. یکی ویژگیهایی که شاید تورهای لحظه آخری کیش سبب شده جزیره کیش به این اندازه پرطرفدار باشد ساحل شن سفید این جزیره است که از منحصربفرد ترین سواحل دنیا به شمار می رود. برخی از هتلهای کیش در ساحل یا در فاصله ی کوتاهی از آن واقع شده اند. قطعا اقامت در هتلی که دارای چشم انداز دریا و ساحل است لحظات دلپذیری را برای مهمانان فراهم می نمایند.

اگر به دنبال اقامت در هتل خوب در جزیره کیش هستید با همراه باشید. در این مطلب سعی داریم بهترین هتلهای کیش را معرفی کنیم که مورد توجه و رضایت بسیاری از گردشگران واقع شده است.

هتل ترنج کیش

این هتل در گروه هتل های 5 ستاره قرار دارد. گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا از نزدیک دریا را لمس کنند چراکه این هتل یک هتل دریایی است. هتل ترنج کیش یکی از منحصر بفردترین هتل های ایران و خاورمیانه می باشد. فضایی آرام و به دور از هیاهو یکی از ویژگیهای این هتل است که می توان معرفی نمود. ساعتها نشستن در بالکن و تماشای تورهای رایگان کیش زیبایی های دریا و ماهی ها و یا لذت بردن از تماشای غروب خورشید از مزایای لذت بخش این هتل است. قابی شیشه ای در کف هر سوئیت در نظر گرفته شده که شاهد شگفتی های خلیج فارس خواهید بود.

 

با بهترین هتل های کیش آشنا شوید

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در زمینی بیش از ده هزار متر مربعی قرار دارد که از معماری بی نظیری برخوردار است. نوار ساحلی 750 متری، پارکی زیبا با انواع گونه های گیاهان بی نظیر از ویژگیهای این هتل به شمار می رود. گردشگران تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا در ساحل هتل مارینا پارک کیش از امکاناتی نظیر جت اسکی، غواصی، پارک آبی و دیگر تفریحات دریایی لذت ببرند.

 

با بهترین هتل های کیش آشنا شوید

 

هتل داریوش کیش

سبک معماری خاص و باستانی این هتل قطعا نظر گردشگران جزیره کیش را جلب خواهد کرد چرا که از نمادها تورهای رایگان کیشتورهای رایگان کیش و سبک معماری بنای تخت جمشید الهام گرفته شده است. هتل داریوش کیش دارای سه طبقه، اتاق ها و سوئیت های مختلفی است که بنا به درخواست میهمانان اتاق های هتل با توجه به چشم انداز رو به دریا یا رو به باغ قابل انتخاب هستند.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: با بهترین هتل های کیش آشنا شوید,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,امکانات هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: